tlo11

Zasady współpracy

Razem z projektem klient powinien do konsultanta wysłać mailem charakterystykę zamówienia, czyli ile płyt CD/DVD zamawia, jakie opakowania jak i miejsce wysyłki, dane do faktury oraz sposób rozliczenia (pobranie/przelew z góry). Po otrzymaniu projektów, nasz konsultant sprawdzi, czy spełniają one nasze wymagania. Jeżeli będzie w stanie to poprawi niedociągnięcia, jeżeli nie, odeśle projekt z listą wymaganych poprawek.

Kiedy będziemy dysponowali odpowiednim projektem drukujemy po 1 sztuce każdego projektu i robimy zdjęcia, które od razu wysyłamy mailem do klienta. Jeżeli klient je zaakceptuje rozpoczynamy produkcję całego zamówienia. W przypadku większych zamówień lub w niektórych innych przypadkach, oprócz zdjęć, wysyłamy do klienta również nadrukowany nośnik tradycyjną pocztą. Dopiero po zaakceptowaniu płytki, którą klient widział na własne oczy rozpoczynamy produkcję.

Rozciąga to w czasie termin realizacji zamówienia, jednak pozwala uniknąć nieporozumień. Jeżeli klientowi śpieszy się, możemy ominąć ten punkt, jednak jeżeli płyty nie będą spełniać wymagań nie podlegają wtedy reklamacji. Nasza technika druku różni się od używanego w 98% przypadkach sitodruku. Często wykonujemy projekty poprawnie, jednak klienci mimo, że wiedzą, że nie drukujemy sitodrukiem, spodziewają się identycznego jak w przypadku sitodruku efektu. Dlatego zanim zaczniemy drukować część zamówień, wymagamy aby klient próbkę zobaczył na własne oczy.

Koszty Manipulacyjne

Na koszt zamówienia składa się przede wszystkim wartość wydrukowanych płytek ich nagranie oraz dołączone opakowania. Doliczane są także „koszty manipulacyjne” w wysokości 20 zł netto – przelew lub 30 zł netto w przypadku wysyłki za pobraniem. W ich skład wchodzi transport płytek, przygotowanie oraz drobne poprawki w nadesłanym projekcie. Jest to ryczałtowa opłata za każde zamówienie.

Dodatkowe możliwości

Na zlecenie klientów realizujemy także usługi bezpośrednio związane z naszą działalnością np.: zaprojektowanie nadruku, pakowanie CD do opakowań.

Czas realizacji

Cyfrowy obieg dokumentów w naszej drukarni sprawia, iż większość zamówień realizujemy w ciągu 24-48 godzin od przesłania i zaakceptowania projektu. Małe nakłady (100-300 sztuk) realizujemy w zasadzie od ręki, jeszcze tego samego dnia. Zamówienia większe 2000-3000 sztuk, realizujemy mniej więcej w 3 dni. Czas realizacji zamówienia jest bardzo różny, gdyż są dni, kiedy mamy bardzo dużo zleceń (np. przed świętami), a są także takie dni, kiedy maszyny stoją bezczynne (zaraz po świętach). Jak już wspomnieliśmy, większość zamówień realizujemy w ciągu 24-48 godzin od otrzymania zielonego światła do druku.

Ceny

Ceny, podane w cenniku, dotyczą nakładów niskich (nawet od 1 sztuki!) jak i wysokich (5000-10.000 sztuk). Przy większych zamówieniach istnieje możliwość negocjacji cen, a także rozbicia płatności, jak i dostawy na raty. Obowiązuje płatność za pobraniem lub przelewem z góry na nasze konto (w przypadku stałej współpracy możliwość ustalenia terminu płatności oraz faktur zbiorczych). Przy większych zamówieniach wymagamy wpłacenia zaliczki (40%), zanim zaczniemy drukować płyty.

Pakiet promocyjny

Dla osób/firm, które nie spotkały się jeszcze z naszymi produktami i ich jakością, przygotowaliśmy specjalny pakiet produkowanych przez nas płyt CD/DVD. Składa się on z kilku wyprodukowanych przez nas CD. Można go zamówić w każdej chwili i ocenić nasz poziom wykonania. Aby zamówić taki pakiet, przejdź na stronę PAKIET PREZENTACYJNY.

Zasady Reklamacji

Konsultant może nalegać, na wysłanie klientowi oprócz zdjęcia wydrukowanej próbki, także przykładowej płytki pocztą tradycyjną. Jeżeli wyprodukowane płytki znacznie różnią się od płytek, które zostały przedstawione do zaakceptowania (zdjęcia oraz wysłanie płytki pocztą), można ubiegać się o uznanie reklamacji. Jeżeli klient zrezygnował z możliwości zobaczenia płyty (zdjęcia oraz wysłanie pocztą), w celu przyspieszenia realizacji zamówienia, żadna reklamacja nie zostanie uwzględniona.

Jeżeli reklamacja zostanie uznana, klientowi zostaną zwrócone 100% kosztów opakowań na płyty (jeżeli je też zwraca), oraz 100% wartości zwracanych nienagranych (czystych) płyt CD. Jeżeli zwracane płyty są nagrane (przez klienta), zwracamy jedynie 50% wartości płyt. Koszty manipulacyjne nie podlegają zwrotowi. Dodatkowo warunkiem uznania reklamacji, jest zwrot  przekazanych towarów.

 

„Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zamówienia zawierającego treści i symbole satanistyczne, obrażające religie oraz wszelkie inne zabronione prawem.”